p-stav

haha... farmor, farfar och andra släktingar behöver ju inte läsa detta.

Hej!

Sitter och väntar på att barnmorskan ska ringa mig. Numera är jag ju för gammal för att ta mig till ungdomsmottagningen så får helt enkelt vända mig till barnmorskan. Låter ju så.. vuxet. Jag har haft p-stav i sex år nu. Fatta vad länge det är! Staven håller ju i tre år så har därför bytt ut den en gång. Men nu har den gått ut igen och måste därför plocka ut den. Den är ju bara där i armen och är. Inte för att den stör mig, eftersom jag inte tänker på att den är där men ändå.

På bilden ser ni hur staven ser ut. Tänk att den sitter i armen på mig.

Sen ska jag även fråga barnmorskan om cellprovstagning. Min kompis som är åtta månader yngre än mig har redan blivit kallad och har till och med redan gjort provet. Men jag har inte ens fått en kallelse. Men visst blir alla kallade? Måste fråga.  13:10 ska det ringa. Undrar om man hinner duscha. Näe, vågar inte chansa.

Vad använder ni för p-medel? Något ni kan rekommendera? Jag vill inte äta piller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0