elementhelveten och annat skoj.

Nu är jag hemma igen sedan en timme eller två. Gick bra att ordna det sista. Tvättade alla fönster, vilket tog sin tid med tanke på att det är minusgrader ute och medlet frös på rutan. Det slutade med att vi blandade i spolarvätska. Då gick det bättre. Så tvättade jag ur frysen och gjorde rent elementen som var kvar. Fan, har ont i fingrarna nu. Det är ju ett jävla pillerjobb alltså. Speciellt elementen. De är ju såna där gamla saker som man måste pilla i smala springor och hålla på.

Ja.

Fick skjuts till Café & le och Linda för att ta sällskap med henne hem till Örebro igen. Och nu sitter jag här och är lite trött. Och kall. Det är så kallt i min lägenhet.

Nej.

Hehe, ska se om min tv vill starta nu. Annars ska jag spela lite Kungen. Yey, vilket liv.

Bildkälla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0