Fest hos Mange

Hade en trevlig kväll igår. Var hemmafest hos Mange på norr. Tog hundra år att gå dit bara, för det är ju som ni alla vet snökaos i Sverige för tillfället. Eller, var då. Jordens blåst, blöta små snöflingor som såg ut som glitter flög in i ögon, mun och alla andra ställen där kläderna inte skyddade. Inte plogat någonstans.
Klackskor och lössnö går inte ihop.

Här kommer i alla fall lite bilder. :)



Ser att jag har samma min på alla bilder utom den jag gör grimas på. Kanske dags att öva upp en ny pose. haha

Plötsligt blev man tvungen att gå hem. Lika jävligt väder då. Halkade två eller tre gånger på vägen. Plattfall. Rakt ner på marken. Gjorde ont som fan men jag låg där och skrattade istället. Stackars mina höfter och lår fick sig några rejäla smällar alltså.

Natten blev lång pga en del saker. :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0