arbetsskadad delux

Ah, hej hej hallå!

Vilken dag det var idag. Snacka om att inte ha hjärnan med sig. :) Strul, saker som går sönder osv. Kom in två killar som var stenhöga. De gick liksom på sidan, tror hela deras värld lutade. En annan tjej i min kassa villa ta ut pengar hos mig, köpte ett äpple. Hon hade en hel hög med kontokort men hon valde ett att betala med efter mycket om och men. Såklart mindes hon inte koden. Bytte kort. Provade igen. Fel igen... tjejen pratade rätt dålig svenska, tänkte fråga om hon hade legitimation så hon bara kunde skriva under istället. Men hon var så hetsig! Alltså, tjejen köpte ett äpple för sju kronor och sa att hon ville ha "tjugo kronor på beloppet". Frågade om jag skulle dra det på tjugo kronor då. Ja, svarade hon. Så när köpet var klart blev hon svinarg på mig och sa att jag inte fattade någonting. "jag ska ju ha tjugo kronor på beloppet!", skrek hon. Min chef stod bredvid och hade hört allting och sa till henne att jag gjort precis som hon sagt. "Nej, jag måste ha fyra kronor!", skrek hon igen. Alltså, vet inte om hon ens själv visste vad hon ville. Men gud så arg hon var på mig... Aja... jag gjorde faktiskt inget fel.

De ska tydligen lägga om hela busstrafiken under sex månader i år. Inga bussar ska längre stanna vid Järntorget, istället ska de gå någon jävla omväg vid sjukhuset, om jag fattade det rätt. Och Järntorget ska göras om till en stor pool. På sommaren ska småbarn kunna doppa sig (läs alkisar sitta och bada bort fotsvetten i) och på vintern ska man kunna åka skridskor där. Någon hade föreslagit att vi på Pressis skulle hyra ut skridskor.

Och var det sexton (?) Pressbyråbutiker i Sverige som skulle byta namn, vi är ett av dem. Så sen ska vi tydligen heta Mellanmålsbyrån. Haha, kul namn? :D Vet inte om det skulle vara permanent men vi fick i alla fall nya servetter och påsar idag med det nya namnet på.

Ja, gud så ni bryr er? :D Arbetsskadad kallas det. Hehe.. Nej, gott folk. Jag fryser som en tok. Mina händer är iskalla. Tänkte ta mig ett varmt bad. Det är jag fan värd alltså! Puss & kram snyggosar ;)

Kommentarer
Postat av: Patrik

Mellanmålsbyrån!? HAHAHAHA!! :D

2010-02-26 @ 11:52:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0