bulle i magen, fyrtiofyra kronor och redbull.

Åh, den här dagen alltså.

(bild från dec, när det var så JÄVLA kallt. Tyckte den passade rätt bra.)

Började segt, för kunde inte sova på natten. Fick halvspringa till jobbet för jag snoozade för länge. Väl på jobbet så tror jag att min hjärna låg kvar hemma och sov. Så fnittrig har jag varit. Helt övertrött. Skrattat åt allt.
"Har du tänkt på att.. om du äter en bulle... så har du en bulle i magen" Så skulle jag ta betalt för ett månadskort som kostar 440 kronor. Så säger jag; "Då blev det 44 kronor" Haha.. Och så sa en kollega något till mig och jag svarade "russin". Det var helt ologiskt för det hade inte med russin alls att göra.
Och en tjej köpte något och ville ta ut 500 kronor samtidigt. Vi har så höga belopp på ett annat ställe så skulle hämta en femhundring, men när jag kom tillbaka så hade tjejen gått sin väg. Mindes bara att hon var blond.. så skrattade mina kollegor åt mig.. Fast tjejen kom tillbaka och fick sina pengar, den sagan slutade gott.

Blev så slut i huvudet tillslut att jag beslöt mig för att köpa en redbull. Shit pommes vad speedad jag blev! Tyvärr så slutade redbullen verka efter ett tag och det kändes kan jag lova. Kändes som någon gett mig en smäll på käften ungefär.

Ute var det plusgrader under dagen så snön började smälta. Halt som FAN var det på vägen hem. Höll på att halka x antal gånger. Mina skor är som pulkor. Hala alltså. Lyckades ändå hålla mig stående hela vägen. Mäkta stolt liksom! 

Sova tidigt idag kanske. Ska jobba i morgon. :D Jag jobbar sex dagar i veckan numera. Snacka om skillnad mot förr då jag inte gjorde ett skit.

_____

och, du behöver inte bli elak.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0