intervjuer

Morgon på er fina!

Sovit riktigt gott inatt. Skönt att vakna och känna sig utvilad för en gång skull.

Mötet igår, för er som undrar, gick okej. Alltså jag hatar intervjuer. "Kan du säga vad du tror du skulle kunna förbättra med dig själv?" Eh, alltså... om jag får tänka en stund utan press så kommer jag säkert på något. Men att sitta där med en man som tittar på en och bara väntar på svar, samtidigt som man hör en klocka ticka i bakgrunden är fan inte lätt. "Vad har du för bra egenskaper då?" Liksom, hej hjärnstillestånd.

Men gud vad jag hoppas. Jag vill verkligen detta! Men, som den Sandra jag är så tänker jag att jag inte kommer få det, så slipper jag bli besviken.

Haha, negativa jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0