amsfkstanparadisehotelrussinkakor

tja tja!

En rätt hädelserik dag idag om man jämför med hur mina dagar brukar se ut. Började med att gå upp innan tolv! Bara det är ju ett kors i taket liksom. Sen åkte jag till arbetsförmedlingen. Det var sju mil kö där men det gick rätt snabbt ändå. Efter det promenerade jag till försäkringskassan för jag tänkte jag skulle utföra ett annat ärende. Men hade glömt en viktig sak hemma så får pallra mig dit en annan dag istället, igen.

Gick sen en sväng på stan och hem. Riktigt glad jag tog på mig långkallingar idag för fy fan för kyla!

Anyway...

Nu sitter jag och kollar på Paradise Hotel som går på 6:an. Fråga mig inte varför jag kollar... men min tv funkar igen och då måste jag ju kolla på något i alla fall. :O Håller på och bakar russinkakor med. De står och svalnar nu men har redan tjuvat i mig en liten en. Duktig jag varit idag!!! Hahaha... tänk om man kunde vara så här effektiv varje dag liksom... Men nej vänner.. nu ska jag hämta en kaka. :D Puss puss!

Bild från Tasteline.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0