Min teori:

Det är så kallt ute och inne att man fryser. Alla kroppsdelar sjunker i temperatur, liksom när man ramlar genom isen. Mina fingrar kan man kyla dryck med. Min rumpa kan man frysa in köttfärs på.

Jag är helt säker på att jag har feber.

Men när jag tar tempen så kommer jag bara upp i 36 grader. Så kall är man ju inte egentligen. Eller hur?

Så jag tror att om det hade varit humana temperatur ute och inne så hade jag kommit upp i kanske 39-40 grader. Tror inte ni det?

Jag är helt enkelt för nedkyld för att febern ska visa sig.

Kan det inte vara så?

Kommentarer
Postat av: Patrik

Kom hit så värmer jag dig sa jag ju ;) (A)

2010-01-06 @ 18:43:40
Postat av: Sandra

Svar till Patrik: Haha, du sa det ja. :p men du bor hundra mil bort.

2010-01-06 @ 19:31:17
URL: http://sanondra.blogg.se/
Postat av: Patrik

det är faktiskt bara fem! (A) och du ser bra sugen ut på lite värme, att döma av bilderna ;) (A) Mitt fluffiga och jätte tjocka dun täcke ;)

2010-01-06 @ 19:33:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0