Sandraslaget

Hellu!

Det gick bra att komma upp i morse, trots att jag inte somnade förens vid 05. Var iväg och spelade badminton och gud så jag skrattade. Var inte så jävla dålig ändå. Tror han blev lite förvånad, jag med. Jag fick ett slag döpt efter mig, Sandraslaget, det går till så att man kastar upp "bollen" och när man slår så missar man första gången men skyndar sig att skjuta igen och träffar. Han försökte göra likadant men lyckades såklart inte, det är ju ett riktigt konstslag det där. Bara experter som kan.

Efteråt fick jag skjuts hem och kände hur jävla trött jag var. Konstigt liksom... sov 3,5 timme på natten, så somnade på soffan. Inte bra alls. Funderar på att gå ner och hämta en resväska som jag ska ha till i helgen. Jag har tyvärr inget mellanting i resväskeväg så får ta min stora väska jag köpte i Thailand. Men det får väl duga, kan jag få ner mycket annat "nödvändigt" i den.

Har bakat kladdkaka precis. :) Så nu ska jag ta mig en bit. Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0