Torsdag

Halloj!

Det börjar bli mildare ute minsan. Var ute en sväng med Linda idag och plockade på mig långkallingar men det blev nästan för varmt med dom på. Minus 8 tror jag det var...

I morse ringde fastighetstjosan och sa hon skulle komma om cirka trettio minuter. Kollade på klockan och insåg att jag bara sovit tre timmar. Men det var bara att pallra sig upp. Tjejen som kom för att ordna stoppet fick hålla på i nära en timme. Det satt fast så långt inne att hon var tvungen att gå till kontoret och hämta ett flera meter långt plaströr att spola med. Men nu kan jag duscha igen, det är ju bra. :P

Linda och jag gick i alla fall en sväng till Lidl först och sen till Ica för att komplettera med det som inte fanns där. Så nu har jag lite mat hemma igen.. :) Kan vara bra att ha liksom.

herregud, ursäkta för mina tråkiga inlägg men har inget kul att skriva om. :S

Kommentarer
Postat av: mamma

Dina inlägg är inte alls tråkiga! Tvärtom. det är jättetrevligt att läsa det du skriver. Kom ihåg det! Kram mamma

2010-01-15 @ 00:48:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0