Karma.

god afton alla nattugglor!

Jag borde egentligen sova men har en stor klump i magen efter att jag hittade en sak jag inte ville hitta. Hur gör man nu för att få det att försvinna? :/

Men vet ni? Jag är så himla glad just nu. Det har hänt lite tråkiga saker på jobbet men de tråkiga sakerna har gynnat mig och nu har jag fått heltidsarbete. Förstår ni eller? HELTID! Sex månaders provanställning och sen hoppas jag på lite mer. Hoppas!!!!
Nu kommer jag kunna betala tillbaka alla pengar till farmor och farfar.
Jag kommer kunna bjuda igen alla öl som mina vänner bjudit mig på. :D Förstår ni hur glad jag är?

Men. Det är tråkigt att jag fick jobbet under såna omständigheter. Fast vet jag inte kan tänka så heller...

Karma, gott folk! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0