nagelfix & mys

Hej på er!

Jag vet att jag uppdaterat riktig uselt men det har varit så mycket med jobb och så vidare på senaste så tiden har inte riktigt räckt till. Faktiskt så jobbade jag sju dagar i sträck, vilket gjorde att när jag kom hem så somnade jag på två röda. Överallt. Typ på toan, i soffan, i sängen osv. Ni fattar. Jag har varit trött. Som fan.

Igår var i alla fall min första lediga dag på ett tag och den börjades med en rejäl sovmorgon. Vaknade runt 13:30. Eftermiddagen och kvällen spenderades hos Michelle. Hon fixade mina naglar och vi drack lite vin och åt pizza. Riktigt mysigt! Ska visa er bilder på naglarna imorgon. Idag hinner jag inte eftersom jag måste städa här hemma. Akut. Alltså... det är sååååå jäääävla stökigt. Om man slår ihop alla gånger det varit stökigt till en gång så kan man jämföra det med hur stökigt det är nu. Stökigt. Som. Fan.
Alltså, det är så stökigt att man trampar på något vart man än går. Det är så stökigt att det inte ens finns några lediga ytor på bord och bänkar. Riktigt disgusting.

Senare i eftermiddag ska jag och hjärtat till Michelle igen. Blir myskväll även idag med tacos och Wii säkert. :) Fast jag vill köra Singstar. Hör du det Michelle? :D

Det är fan ovant att skriva på tangentbordet när man har så långa naglar. Fast så långa är de inte heller.. men det är ändå ovant.

Jaja.. jag ska ta tag i städningen nu. See ya later! ♥
Michelle och jag för hundra år sedan. 08-02-09.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0