kan jag få er hjälp med det här? | uppdat.

Hej alla fina!

Allt bra med er? Här är det okej. Jag har lite funderingar som fastnat i skallen just nu och jag undrar om jag vågar skriva ut någon/några av dom här för att få lite åsikter från er. Men skriver jag ut det så önskar jag att jag kan få svar från i alla fall några av er. Jag ser ju att ni är ett gäng som läser ändå... Skulle ni kunna det? Ni får gärna svara anonymt om ni inte vill skriva ut namn.

Jag kanske kan skriva frågan här och sen svarar ni på min fråga som en fråga i bloggsvar. Förstår ni hur jag menar? För där sparas inte något ip. I alla fall inte som jag kan se. Ifall det är det som stör er. Jag behöver bara lite åsikter.

Svara ja om det låter bra, snälla.


Dricker lite thé just nu. Kollar på tv och latar mig. Jag funderar faktiskt på att städa undan här hemma och sen sätta igång och baka kanelbullar. Hm...... undrar om jag har alla ingredienser hemma.

Återkommer.

_____________________

Skitsamma. Jag behöver inte några svar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja

2010-06-09 @ 14:42:22
Postat av: Anonym

yes! :)

2010-06-09 @ 17:44:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0