söndag

Morsning korsning! :)

Ja, jag får lov att säga så ännu. Trots att klockan är sent på eftermiddagen.

Så, denna dagen kan ju ta mig i röven. Haha.. det händer verkligen inte ett jävla skit. Dessutom är det trist väder ute så man kan inte ens ta sig till parken. Det jag kan göra idag är väl att städa. Gud så kul alltså!

Jag har i alla fall sovit riktigt gott och haft en riktig kanonmorgon med Linus. Naw. Finns det något bättre än att bara ligga och hålla om varandra?
Åh, inatt kunde vi inte sova så jag började läsa högt ur en bok för Linus tills han somnade. Och när han hade somnat så pratade han i sömnen. Haha.. så himla söt! Nästa gång får fasen han läsa för mig. :P

Nej, om man ska ta tag i städningen. Kanske boka tvättis med. Puss så länge! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0