Studenten i Örebro

Hello peeps!

Vilka härliga dagar vi haft nu! Idag var inget undantag. Strålande sol och nästan blå himmel hela tiden. Älskart! :)

Jag tog mig upp på stan i alla fall och kollade på nittioettorna som tog studenten i år. Tänk att det var fyra år sedan jag tog studenten. Snacka om att tiden bara flyger iväg!


Massor med folk och de kom i traktorkärra efter traktorkärra. Spelade massa musik och jag blev helt nostalgisk stundvis. Tänk om man kunde ta studenten igen... Jag njöt inte riktigt av min eftersom jag var så himla ledsen över att sluta skolan. Jag hade gärna stannat ett tag till med min klass.
Jag minns att när vi satt i Ishallen och det delades ut stipendium till elever och allt sånt där så satt jag och ansträngde mig för att hålla tårarna tillbaka. Jag bara satt och hade ett jävla stort leende på läpparna efter alla grymma minnen jag inte kunde sluta tänka på och som jag aldrig kommer glömma.
Sen fick jag stipendium för ett arbete jag gjort och fick tvinga mig upp på scenen framför allt folk. I högklackade skor. Fan. Jävlar vad nervös jag var!

Jag på min studentdag. Jag har nog inga bra kort från den dagen... de här har mamma tagit.

I studentpresent fick jag i alla fall en av mina käraste ägodelar. Nämligen min digitalkamera. :) 

Nu ska jag iväg och grilla med mina vänner. Vi hörs senare! ♥

Kommentarer
Postat av: camilla

Hehe du har min morfar med i bakgrunden på ena kosrtet :P de när du håller i betygen. Han som kliar sig vid näsan :p vilket sammanträffande ;)

2010-06-12 @ 14:30:01
URL: http://camilaochmartin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0