the boat that rocked.

Tjo!

Älskar sommaren. ÄLSKAR!!!

På vintern är alla som i en dvala och när sommaren kommer så exploderar alla och man umgås mycket. Det är så det ska vara, tycker jag! Att man ska umgås mycket alltså... :P

Gårdagen spenderades först i parken med vänner och på kvällen begav vi oss till Stora Holmen.


Linda i lekparken. :)

Jag och Linda satte oss i en sån där liten gunga som sitter fast i marken. Tog sju år att sätta sig eftersom den är gjord för någon med riktigt korta ben.. alternativt någon som ej fyllt sju år. Hur som helst.. vi la upp benen på varanda och sen var det bara att hålla balansen. För lutade vi lite för mycket åt något håll så skulle vi inte komma upp igen. Det hände. :p
Jag filmade faktiskt men någon kom och välte oss (hahahaha) och då hängde sig min kamera och hela filmen försvann. Typiskt.


Vi var ett helt gäng där. :)


"Om man blickar ut över vattnet så ser det nästan ut som att man åker båt."
"Det här är ju nästan lika kul som att åka ålandsbåten... men framförallt så är det mycket billigare!!"

Jocke började frysa och satte sig i Manges knä som fick värma honom. Manlig kärlek.. hahaha.. :D


Mange och Einar.


"Andra sidan är ni klara?"

Mer bilder kommer senare. :)
Nu ska jag till parken. Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0