goday!

fasen så trött man kan vara. Få nog lära mig dricka kaffe så man får i sig lite koffein ibland. Blir dyrt i längden med redbull. Nej, kaffe är äckligt. Kommer aldrig lära mig dricka det, tror jag. Vill nog inte lära mig.

Jag är nyss hemkommen från jobbet. Har gått bra idag. Ena chefens mamma kom dit idag och hon frågade mig om jag tyckte det gick bra för mig. Svarade att det tyckte jag. Chefen hörde hennes fråga och sa att de var så himla nöjda med mig, att de till och med planerade in att lära mig morgon- och kvällspassen. "Oj, jaha! Vad kul!", svarde hennes mamma och det fick mig att bli så himla nöjd! Gud vad kul att höra alltså! Låter det säkert som jag skryter värsta här men jag är bara sjukt glad! Alltid kul med positiv feedback liksom. Jag trodde de lärde ut alla praktikenter det de lärt mig men tydligen inte.

I'm grym!

Nej. Nu räcker det med självhyllning.

Jag kan!

Det räcker så.

Nu ska jag ta mig en jävligt behövlig powernap för att sedan promenera upp på stan för att fira Jensen som fyller år idag. Grattis Jensen! (tror inte att han läser detta men ändå...;P)

Återkommer lite senare. Puss & kram

Kommentarer
Postat av: Sara

Kaffe e gott!



Klart det e kul att höra:) Grattis för feedbacken:D

2010-03-17 @ 21:21:20
URL: http://irlandskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0