Idag har jag:

  • ställt om klockan. Det är ju sommartid nu! :D
  • sovit som en stock, först i sängen och sen framför tv:n.
  • varit och handlat sakerna jag inte kunde handla igår.
  • tvättat. (håller fortfarande på)
  • bytt sängkläder.
  • käkat grevéost med grevéost till.
  • torkat upp en stor äcklig kattkisshög från hallen.
  • dammsugit golvet.
  • duschat.
  • suttit vid datorn.
  • fixat bloggsvar.
Ja, det är nog det.

Måste gå och handla igen. Blir för tungt för mig att handla allt på en gång. -.-

Kommentarer
Postat av: helena

Oj förlåt. Jag hade två fönster uppe så den kommentaren skulle till någon annan :). Det jag tänkte säga till dig var att du har en trevlig blogg :)

2010-03-28 @ 19:31:30
URL: http://pompinella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0