igår - fest

Hej alla fina! En riktig söndag idag har det varit. Söndagar är väl en sån dag då det är okej att inte göra ett skit, man slipper liksom lite det dåliga samvetet man får annars. Största delen av dagen har spenderats i soffan där jag kollat på tv. Reprisen av körslaget bland annat.
Sedan stekte jag lite pannkakor. Det är ju så jävla gott men det finns nog inte många saker som är tråkigare än att stå där och steka, nog därför man inte tillagar det oftare.

Jao, igår var det ju lite fest hos Jesper. Lite snack hit och dit, inge kul med det. En kille sa till mig att jag var den *** (åh, vafan sa han?)personen han någonsin träffat. Blev assur... men annars var det ruuuligt. Skulle bli efterfest men på vägen dit ångrade vi oss och gick hem istället. (jag, Linda och Henke).

Jag har lite bilder från igår som kommer upp snart. :)


Vad hände här? haha

Kommentarer
Postat av: Sara

Tjo! Fina bilder som alltid;)

Har du lust att skicka över bilden på oss?

På fejjan eller mejl.. your choose;)

Hoppas du får en bra jobbvecka:)

2010-03-21 @ 21:19:16
URL: http://irlandskan.blogg.se/
Postat av: Sara

Tjo!

Japp, fina bilder som alltid;)

Har du lust att skicka över bilden på oss? (fb eller mejl, your choose!)

Hoppas du haft en skön söndag:)

2010-03-21 @ 21:20:29
URL: http://irlandskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0