Converse

När jag fyllde år fick jag lite pengar i present. Lite av dom pengarna köpte jag faktiskt något åt mig själv för. (förutom mat) :D T.ex. beställde jag och min syster varsitt par Converse.
Alltså, jag är så kär i dessa skor nu. Jag har aldrig ägt ett par Converse någonsin för har aldrig tyckt det varit så snyggt. Vet inte vad som fått mig att ändra mig på senaste.... haha

Jag trodde de skulle vara turkosa men tydligen så var de ljusblåa. Men det gör inte mig något faktiskt. Tycker de här är snygga också, även om jag hade föredragit turkosa. Jaja...


Jag och Jennie betalade lite under tusenlappen för två par skor här. Med tanke på att de kostar cirka 700 kronor i butik så är det väldigt bra. Och jag är sååååå jääääävla nöjd!

Jennie beställde ett par rosa låga. Tydligen var hon osäker på om hon skulle ha dem. Om hon är väldigt osäker så kanske jag kan köpa det andra paret av henne. Nästa månad... kanske... om pengarna räcker. :/ Fast hon kanske har ändrat sig igen? :P


Vet ni? Jag har haft på mig skorna sedan jag fick hem dem. hahahaha... jag vill inte ta av mig dem!!!!!

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Synd att de ljusblå inte var som du tänkt dig i färgen. Roligt att du är nöjd ändå! :) Är det ok om jag lånar en bild eller två av dig så jag kan blogga om dig? :) Kram

2010-05-18 @ 08:28:11
URL: http://ginatricotnews.blogg.se/
Postat av: jennie

jag tror att jag behåller dom faktiskt :D

2010-05-18 @ 11:24:15
URL: http://foolie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0