Onsdag

Hej! :)

Härligt lugn dag idag. Lite för lugn kanske. Dagen började med att jag somnade om. Bara några timmar... första gången jag vaknade vid 06 var det för tidigt att stiga upp. Vaknade igen vid 09:30. Även det var någon timme för tidigt tyckte jag. Så somnade om igen.
Sen vaknade jag vid 15 igen. Det var kanske liiiiite i den senaste laget.

Älskling kom hit en snabbis efter sin praktik men stack hem till sig efter en stund och är där än. Ikväll kommer han igen och då ska vi färga håret på varandra. Vi ska båda ha samma sak. Blonda slingor. :) Het som smet i hätta, you know.

Nu ska jag ta och storstäda här hemma. Jag tycker att jag själv är slarvig men jag har nog träffat min motsvarighet bland killarna. Efter en dag ser det likadant ut igen. Well cutenoses. Vi hörs senare! ♥

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha, ja det e ju det;)



Hmm, high five för det där med stökighet:P

Är hopplös ja med:S

2010-05-26 @ 19:34:13
URL: http://irlandskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0