Sommar och sol, please!

God morgon alla sötnosar!

Uppe med tuppen idag
, nästan. Linus sov här inatt och han lyckades försova sig. Han är så himla söt på morgonen när han är trött. Lite morgonsur ni vet. "Men vänta nu, nu måste jag tänka" och så ser man att han är helt borta i skallen för han liksom sover halvt fortfarande. ♥ Tack vare att han försov sig kunde vi i alla fall ligga kvar en stund extra tillsammans och hålla om varandra. Det är nog det bästa jag vet faktiskt. Att bli omhållen.


Jag och älskling i parken i lördags.

Jag steg i alla fall upp nu när älskling gick till skolan. Lika bra det. Somnar jag om nu så kommer jag ändå bara sova bort hela dagen. Solen ser ut att vara på ingång också, så jag hoppas att det blir så pass varmt att jag kan ta mig en tripp till parken senare.
Kanske ska jag ta mig till Ica med. Köpa ketchup eller något. Det är eko i kylskåpet.... har fått en liiiiten summa pengar idag. Så kan köpa något att ha till riset. Blir så torrt med bara ris. Kanske en liter mjölk med. Eller saft.
Matyoughurt kanske. Kan man göra mycket med.

Men nu blir det frukost. Vatten och bröd. Och lite smör på brödet, fint ska de va! ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0