tisdayisch

Hej på er sötnosar!

Vart tog den här dagen vägen egentligen? Vaknade vid 06 men somnade om efter ett tag. Sen vaknade jag vid 12 igen. :P Jag och älskling har haft en riktig mysmorgon tillsammans. Älskar när man inte MÅSTE stiga upp utan kan ligga kvar och kramas en stund extra. Den tiden är så värdefull.

Nu är jag alltså ledig om dagarna. Känns så himla konstigt. Nästan som om jag skolkar, fast jag inte gör det.
Undrar vad man ska hitta på idag. Synd det inte var finare väder. Men får väl kanske utnyttja det dåliga vädret till sånt man inte vill göra sen när det är fint väder. Typ tvätta, städa och diska.

Nåväl. Vi hörs lite senare :) Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0