♥ Morgonstund

Jag vaknar och ler med hela ansiktet. Ligger fortfarande på hans arm, precis som jag somnade igår. Jag vänder huvudet mot honom och ser han sover tungt. Han andas med öppen mun och han kan mycket väl vara det finaste jag någonsin sett. Jag blir helt varm inombords. Känner totalt lugn. Hans andra arm ligger om mig och han kramar mig lätt. Våra ben ligger så ihopslingrade att jag inte ens vet hur de kunde hamna så. Jag tar tag i hans arm och kramar den hårt och jag märker att han börjar vakna till. Han öppnar ena ögat och tittar på mig, ler och viskar 'god morgon'.
Han kysser min kind, kramar mig hårt och ber mig flytta mig tätare intill honom, vilket jag gör på direkten. Vi kramas länge och jag känner mig som jordens lyckligaste tjej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0