Sponsrat inlägg: FC Barcelona.

Fotboll. Inte min favoritsport direkt om jag ska vara helt ärlig. En gång för många år sedan var jag i Barcelona och praktiserade på Hilton Hotel. Har ni varit i Barcelona? Det är verkligen en stad man bara måste besöka MINST en gång i sitt liv. Det finns så mycket att uppleva när man är där. Bland annat Camp Nou. Den är gigantisk och man känner sig som en liten myra när man går in där.
Jag var där. På Henke Larssons sista match och det var så mäktikt så ni anar inte. Inte för att jag kollade så mycket på matchen, för den var för mig totalt ointressant, utan jag kollade på alla fotbollshuliganer runt om mig. Så insatta de var. Det var verkligen kul att se. Man behövde liksom inte se något på matchen för man kunde läsa i allas ansikte exakt vad som hände. När de såg ut att vara glada, ledsna, nervösa osv.
Nu ska Zlatan lämna FC Barcelona. Jag är inte så insatt, men visst är det till Italien han ska nu? Milano?
Själv tycker jag bättre om Barcelona än Milano och om de mötte varandra så skulle jag heja på Barca. :P Men det är för jag varit där, inte för att jag är insatt i själva fotbollen. Zlatan gör sitt jobb vart han än är och Barca kommer säkert sakna honom, men de är fortfarande Barca och kommer överleva utan honom också.


Kommentarer
Postat av: jennie

jag ska antagligen till barcelona i april-maj :DDD(Y)

2010-09-10 @ 19:15:17
URL: http://jennient.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0