Bildbomb från s-festen.

Igår hade jag min födelsedagsfest med s-tema. Alla skulle klä ut sig till något som började på S.


Jag bjöd mina gäster på smörgåstårta. Mycket mumsigt.








Så sjöng de "ja må hon leva..." när jag kom tillbaka från köket. Blir alltid så generad när folk sjunger för mig. Haha


Jag fick två spel av mina vännor. Party Alias och Sverige Frågespel. :D Tror det där sista spelet var en pik på att jag är sämst på sånt där.















Tack allihopa för en så jääävla kul kväll! tack för att ni vågar bjuda på er själva och tack för att ni är lika galna som jag. (om inte värre.. :P)

Kommentarer
Postat av: Linda

Jaha, jag trodde det var nåt socialdemokratmöte. Men nu fattar jag. Fast han rymdmannen, det funkar ju bara på engelska. Eller det heter ju astronaut där också. Han kanske är silverman.

2011-05-18 @ 15:47:45
URL: http://www.fransaugust.se/partytalt.aspx
Postat av: Sanondra

Linda: Haha, näe :) Han var Spaceman. Jag sa att bara man hade en grym förklaring till vad man var utklädd till så fick de fria händer. :)

2011-05-18 @ 22:15:02
URL: http://sanondra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0