Harrys & diadem.


God morgon alla fina! När jag kom hem inatt så somnade jag som ett litet barn i min säng. Herregud så skönt det var att sova! hahaha

Igår åkte fina P hem. :( Men han kommer kanske snart igen... Då blir jag glad:) Och igår var jag på begravning också. Tänkte ta ett eget inlägg om det senare. Typ när jag kommer hem från jobbet igen.

Efter begravningen igår körde farfar och farmor mig till Michelle. Våldgästade henne och åt upp hennes mat typ. :P Sen gick jag hem till Jensen. Först var där bara jag, Jensen, CJ och en klasskompis till dem men sen kom Millan och ytterligare en stund senare så kom Linda. Det blev en kul spontankväll. Drog till Harrys och tog en öl. Jag snåldrickte på min öl under hela kvällen. Så medans de andra hade köpt både tre och fyra öl var jag fortfarande inne på min första. Hehe Den började bli rätt ljummen på slutet men vafan... ;P
Kom på att det är smart att utbringa en spontan skåååål och sen låta de andra dricka. Inte dricka något själv under skålen. Ingen märker något. Haha :)


Jag har på mig ett sånt himla gulligt diadem jag fick utav min lillasyster. Från Bik Bok tror jag.

aja, Nu måste jag promenera mot jobbet. Vi hörs när jag kommer hem igen. Puss & kram

Kommentarer
Postat av: TinA

Haha smart! Så det är alltså sååå man gör för att hålla sig någorlunda nykter.. :D

2011-04-08 @ 11:51:35
URL: http://egoism.blogg.se/
Postat av: Kusin Alex

Fin blogg! Har missat att du bloggar faktiskt men du får 5 av 5 stjärnor ;)

2011-04-08 @ 12:45:42
Postat av: Sandra

Alex: haha, har du? :p du får bli en av mina läsare nu tycker jag ;P

2011-04-08 @ 18:54:39
URL: http://sanondra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0