lördag "morgon".

God morgon bitches! :)



Vaknade klockan ett idag. Haha, oj. Fast somnade rätt sent med. Eller, tidigt. Beror på hur man ser på det. Somnade halv sju typ. På morgonen, inte på kvällen. Sms:ade med P och satt vid datorn och klickade hem lite kläder och heminredning. :) Då får man faktiskt vara vaken lite längre än vanligt.

Nu är jag helt trött. Känner mig typ bakis fast jag inte är det. Skakig och dan. Kanske har druckit för mycket energidricka på senaste. Finns det något rekommenderat intag för det? Någon som vet? 500 ml/ dag. För mycket? haha

Tänkte strax bege mig upp mot stan. Ikväll ska jag och gänget bowla men vet inte riktigt vad som händer efteråt så tänkte det är väl lika bra att gå och köpa sig en flaska vin just in case. Gäller ju att ha lite framförhållning. ;P Vi hörs senare! Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0