Rockbaren & Pitchers.


snygg dagen efter utgång.

God morgon lööövers.

Eller ja, god middag. 

Igår blev det ännu en festkväll. Shit, min stackars lever pallar snart inte detta mer. ;P Eller så är det bristen på sömn jag inte pallar mer.

Blev först barhäng på Rockbaren och efter det blev det ännu mer barhäng fast på Pitchers. "Köp en öl nu Sandra!"
NEEEEEJ! haha
Pitchers igår var en ren plåga den sista halvtimmen. Gud vad tiden gick sakta. "Hm, nu är det bara sjutton minuter kvar tills de stänger...... sexton minuter och trettio sekunder." Jag kunde ju inte gå hem tidigare eftersom jag var tvungen att ta mig till Linda där alla mina saker låg. Fast det var bra att jag väntade, för fick taxi hem. = slapp gå hem i stormen.
Tänkte eventuellt lägga in bilderna från i torsdag på datorn senare. Om jag får tummen ur... (Ja farmor & farfar, jag ska skicka bilderna till er också. ;P) Jaja, nu ska jag käka klart min frukost som jag plockat fram och sen ska jag väl tagga för jobb lite senare. Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0