waiting...

Ni kommer fortfarande inte in på min blogg gissar jag? Jag har inte hört något från er i alla fall. Jag har inte fått något nytt svar från blogg.se heller än. Väntar otåligt.

Just nu sitter jag och väntar på P som kommer snart. :) Han får snart pris för årets segaste. ;P Näääreo, hehe..

Har varit uppe på stan och handlat lite alkohol till mig, P och Michelle. Det var fan tungt för mina stackars händer. De var helt blåa när jag kom hem. Börjar återfå blodtillförseln (heter det så?) nu dock... Sex glasflaskor cider, sju öl och en flaska vin. Och en colaflaska.

Just det, glömde skriva igår att jag ska köpa mina chefers gamla möbler. Eller. De är inte gamla egentligen, för mig blir de ju nya. Det är i alla fall ett vardagsrumsbord och en soffa. Riktigt kap blir det eftersom det verkligen var någonting jag behövde och ändå tänkt köpa. Nu får jag det ju myyyycket billigare än om jag skulle köpt nytt. Bordet får jag snart men soffan blir inte förens i sommar eftersom de väntar på leveransen av den nya soffan de köpt. (de ville tydligen inte vara utan soffa tills dess.. konstigt ;P)
Nu ska jag fortsätta att göra ingenting. P, var äääär du?
Puss tills vidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0