the idiotjävel is back.

Trött - check!

Somnade inte förens ett par timmar efter det där natt-inlägget inatt. Klockan ringde halv nio första gången men snoozade mig till en timmes extra "sömn".

På jobbet har det i alla fall varit ganska lugnt. Vi håller på och lär upp en ny praktikant så det är klart att det både blir mer och mindre att göra. Men hon är verkligen superduktig och kan typ allt. Redan. Jätteimpad är jag. Jag satt och skrev ut nya prismärkningar på datorn när våran praktikant kommer in till mig och säger: Såg du han?
Varpå jag kikar upp på kameran och ser att det är HAN. Han som slog sönder våran kaffemaskin! Jag rusar ut och ringer polisen. Nu har vi han!! Tänkte jag. Ger signalement till polisen och bla bla bla. Bra! Femton minuter senare ringer polisen upp och säger att de har skiftbyte nu, så de kan inte skicka ut någon bil för tillfället. (?!?!?!?!?!?!?!?!?!)
Men bra.
Polisen jag pratade med frågade mig hur jag visste att polisen letade efter den här killen. Jag svarade: Jo, för jag var på fotokonfronation senast igår gällande denna kille.
Jaha, sa polisen.

Jag blir aningen frustrerad faktiskt. Bara en aning.

När han stod i kassan så hade han flinat hånfullt och sagt: Jaha, ni har fått en ny kaffemaskin nu eller? Poor guy.

Kommentarer
Postat av: Sara

Grrr! Kan ju undra varför inte en polis hade kunnat jobba över nån halvtimme å hämtat snubben å sen överlämnat honom till andra kollegor??



Tack för lördags det var skoj:)Jag har dock blivit klen, var bakis i två dygn:P

2011-04-05 @ 21:34:38
URL: http://irlandskan.blogg.se/
Postat av: Sara

Grrr! Kan ju undra varför inte en polis hade kunnat jobba över nån halvtimme å hämtat snubben å sen överlämnat honom till andra kollegor??



Tack för lördags det var skoj:)Jag har dock blivit klen, var bakis i två dygn:P

2011-04-05 @ 21:35:27
URL: http://irlandskan.blogg.se/
Postat av: TinA

men fyfasen vad trist! frustrationen känns..!

2011-04-06 @ 11:00:47
URL: http://egoism.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0