prinsessan på armen.


God morgon/förmiddag! Har sovit som en liten prinsessa inatt. Ny säng, nya sängkläder och världens bästa arm. Jag vaknade till av att min kind var helt svettig eftersom den låg direkt mot hans arm men det ignorerade jag duktigt och sov vidare. Undrar om han hade mycket blod i armen när han vaknade. När han kom till jobbet. Tänk om blodet fortfarande inte kommit tillbaka och där ska han ta upp en hammare och hans arm är likt spaghetti. Och så råkar han tappa hammaren för han inte har någon kraft i handen, rakt på stortån hans. Och så blir det sjukhuset. :|
Tänk om, liksom. Kanske rätt osannolikt, men man vet ju aldrig.

Lite kul med bilden förresten. Först tog jag en bild som jag höll på att lägga upp. Kom på att jag satt i bara bh. Sandras blogg goes porrsajt. Så kul ska vi inte ha det.

Ska uppsdatera min ajfön nu och passa på att lägga in lite bilder. Kanske kan lägga upp några här sen.
Nu: frukost. (pizzarester) :D

Kommentarer
Postat av: Sara

Hehe åt oxå pizzarester som frukost.. alltså på lördan då;) Det är det bästa som finns när man är bakis:D

2011-08-01 @ 17:16:28
URL: http://irlandskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0