städa, städa varje fredag.

Hello! Haha, höll på ett skriva Jello!

Gud så trött jag är idag. Men trots allt är jag på superhumör. Jag har jobbat morgon idag vilket betyder att jag varit hemma ett par timmar redan. Städar för fullt. Det värsta, eller kanske det bästa, med mig är att jag inte kan göra något halvdant. Städar jag så STÄDAR jag.

Har på mig en mysdress jag köpte här om dagen. Såååå skön är den. Mina gamla mjukisbyxor var verkligen utslitna så det var på tiden att jag köpte mig ett par nya.
Som ni ser i bakgrunden är det lite kaos här hemma. Och tv-bänken är redo för målning. Bara det andra torkar.... tar evigheter!

Lite till måste jag hinna städa innan det är dags för mig att dra till Michelle, så ska fortsätta. Snart kommer systeryster Jennie med kompis hit också. Måste skynda! 

Pratade med chefen idag förresten om framtida planer. Väldigt mycket framtida. Men sjuuukt kul om det skulle bli så. Går omkring och ler här hemma.
Nej, nu ska jag fortsätta. Puss på er! :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Hehe, duktig du är som kan trolla bort människor;)

Jo vi ses, jag ska försöka sminka upp mej och ta bort zombielooken för en kväll:)



Btw, vad är det för planer.. blir nyfiken!

2011-02-18 @ 15:59:10
URL: http://irlandskan.blogg.se/
Postat av: malin

fin blogg!

2011-02-19 @ 19:14:07
URL: http://annamaliiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0