Torsdag

Ojsan, nu har jag inte bloggat sedan i måndags. Inte okej, Sandra. Har inte veckan gått fort? Det känns som det var måndag igår. Men nej. Det är fan fredag imorgon. :)

Jag har inte gjort något speciellt under veckan. Jobbat bara typ.
Igår gick jag en sväng på Hindersmässan. Det känns som det är mest skräp faktiskt men jag hittade ändå lite stumpor som jag köpte. Fjorton par för hundra kronor. Värt.

Det kom in en kille från ett stånd och handlade. Sen kom han tillbaka och frågade om han fick bjuda mig på lunch. Haha, jag tackade nej. Tack men neh. ;P
Sen var det en gubbe som tydligen frös. Vi höll på att baka bullar och när de var klara och vi öppnade ugnen så stoppade han in typ halva överkroppen i ugnen för att värma sig.
Inte okej.

Nu har jag huvudvärk och behöver nog gå och lägga mig. Men väntar på sms från Mich...

See you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0