Ligger i nya sängen och ska snart sova. He...

img_7279 (MMS)

Ligger i nya sängen och ska snart sova. Helt underbart ligger jag, på Björns arm och han ligger bredvid och snarkar. Han sover så gulligt, det låter så sött. Vill alltid ligga exakt såhär som jag ligger nu. Imorgon bitti när hans klocka ringer för jobb så tänker jag protestera genom att hänga kvar i hans arm. Alternativet blir för mig att hugga av hans arm men jag hoppas jag slipper det, för då kan han ju inte jobba och jag hamnar i finkan. = jag får ändå inte sova på hans arm. Hmm.. Ond cirkel.  Jag fick förresten höra av en kä***ng idag att jag var bland annat en "ond människa". Stackars dam. Hon måste verkligen haft lite aggressionsproblem. Hon hade nog inte skällt på någon på länge, så hon tyckte det var dags att spy ut allt över mig. Eller så är hon sån jämt.  Då tycker jag extra synd om henne.  Nåväl. Jag har världens bästa arm att krama så jag är glad ändå. Himlans glad till och med. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0