Baksmällan 2

Underbar torsdag idag. Fast söndag eftersom det är röd dag. :) Jag har varit ledig idag vilket har varit riktigt skönt. Det har varit grymt väder ute så när jag och Peter började vakna till och hade ätit frukost vid typ 14 så drog vi upp på stan. Peter har ordnat med min kaffemaskin så nu kan han dricka kaffe när han vill. Det känns så vuxet.. haha, för jag själv dricker inte kaffe men den där kaffelukten älskar jag. Den lukten känns som somrarna i husvagnen i Varberg.

Hur som helst. Först drog till mitt jobb där vi köpte glass och satte oss vid den nybyggda solbryggan bredvid slottet. Solen sken och små fågelfamiljer simmade runt i vattnet.
Jag bestämde att jag och Peter ska dra ut med fiskebåten en dag i Varberg. Och sen grilla superfärsk fisk i aluminiumfolie. Mmmmm!

Kvällen spenderades på bio där vi såg Baksmällan 2. Skrattade faktiskt högt ett par gånger. Har ni sett den? Om inte tycker jag ni ska se den.

Imorgon ska jag hämta sminket jag besällt. Så taggad för det, haha.. lite lättroad. :P Och sen tänkte jag ladda upp lite bilder från festen förra helgen och igår. Nu är det dags att sova här. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0