Kommer sakna ihjäl mig.

Hej på er!

Jävligt kul att statistiken ökar kraftigt hela tiden. Den har nästan fördubblats på två-tre månader. Skitkul! Välkomna ni nya! Och ni gamla också såklart.. ;P
Figaro i gamla soffan, sitter och kollar tv. ;P

Fick den mest underbara perfekta väckningen idag. Min älskade lilla Figaro låg och sov på mig, som alla nätter typ, men så flyttade han upp och la sitt huvud på mitt och spann så högt så högt. Så la han upp tassen så den landade på min kind. Jag fick ingen luft, men det gjorde ingenting alls. För mitt hjärta bara smälte. Jag förlät honom direkt för alla hans otyg inatt. Att han höll mig vaken genom sitt enmannarace genom lägenheten gjorde ingenting längre. Våran sista morgon tillsammans innan jag inte får sova med honom på en evighet. Hoppas Mathilda tar väl hand om honom ;P, och Byron också för den delen. Gud vad jag kommer sakna mina små troll. Kommer typ börja böla när jag lämnar av dom.

Idag är schemat fullproppat så egentligen borde jag väl göra massa saker nu men istället sitter jag här och bloggar. Tänkte förereda lite blogginlägg med. :)
Ska ta och äta frukost nu i alla fall. Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0