måndag... höll jag på att skriva. Och skrev. Men menade ju såklart tisdag.

Yooo blog readers.

Alltså, det känns så fel att särskriva. Hatar engelska. I Sverige ihopskriver vi allt och där borta i fjärran särskriver de allt.

Ikväll har det varit ett väldans oväder här i Örebro. Himla mysigt om ni frågar mig. Synd bara att jag sitter själv med mina katter. Sooo lonely.
Försökte ta kort på blixtrarna. Det gick sådär.

Har jobbat idag på dagen och himlans vad varor det kom. Jag förstår att ni tycker allt sånt här är väldans intressant... ;P så jag tänkte skriva mer om det nu. Jo. Vi har precis haft inventering på jobbet så därför beställde chefen hem extremt snålt med varor förra veckan och rätt snålt veckan innan det. Och nu i veckan så har vi två av våra storsäljardagar, nämligen marknadsafton och studenten, därför måste det laddas upp med extra mycket varor tills dess. Plus ta igen de varor vi inte besällt på två veckor. Ja, ni fattar. Det kom sjukt mycket varor. Imorgon kommer det nästan lika mycket igen. :)
Vi går inte sysslolösa dagar som dessa, om man säger så.

Nu ska jag ta och hoppa in i duschen. Kan behövas efter en dag som denna. Hoppas jag inte ramlar. Puss!

Kommentarer
Postat av: Sara

Lycka till med alla varor;)

Usch, ja jag tycker jättesynd om dej, var ju hemskt åskväder igår:O



Svar: Ska försöka ta mej en tur snart till dej å prova glassen:D

Btw, vi kanske ses på fredagen hos CJ? :)

2011-06-08 @ 12:40:00
URL: http://irlandskan.blogg.se/
Postat av: Sara

Svar: ojaa dödensjobbigt är det:(

Men snart ska jag sova.. då kanske jag har lyckan att drömma om godislandet;)



Lördag är jag i Norge, men får väl ta det nästa gång du är där och jag är i Sverige igen;) (lär ju dröja för ni skulle väl till Malta typ forever;))

2011-06-08 @ 21:35:25
URL: http://irlandskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0