Systerbesök och ny hårfärg.

Hallo!

Jag har besök av syster och hennes kompis. De ska ut till Frimis ikväll. Det är någon tillställning för de små som inte fyllt arton än.. ;P Det är ju bra att de får ha lite kul också, de små liven. ;P
De springer runt för fullt här. "Åh, hur ska jag ha håret? Vad ska jag ha på mig? Vilka skor ska jag ha?" Man blir så nostalgisk.
Haha, fröken munter. :P

Jennie la i toning i mitt hår förut. Så jag skulle få en jämnare färg i håret. Det blev kanon. Idag hade jag dessutom fått skatteåterbäringen. Hur grymt? Det betyder att jag ska... öh.. spara massa pengar nu. Nej, men det måste jag faktiskt göra. Lägga undan i alla fall 10.000. Resten kan jag ta med till Malta. Kanske det blir Thailand i vinter då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0