Dagens bästa och dagens värsta.


Hej på er! Alltså, jag vet inte vad det är med mig men jag är så jävla trött - hela tiden. Varför? :( Svinjobbigt att känna att man aldrig riktigt vaknar och heller aldrig riktigt somnar.
Nåväl sitter och käkar Karintorpstomater nu. Så. jävla. gott. Och nyttigt!

Det kom in en så söt liten tjej idag på jobbet. Våran konversation lät ungefär såhär:
Tjejen: Hej, får jag fråga dig en sak?
Jag: Javisst.
Tjejen: Jag skulle köpa nåt sånt där i salt. Saltigt.
Jag: Salt?
Tjejen: Det är i en förpackning (visar med händerna). Och så är det fyra hörn.
Jag: Mmm..men jag vet nog ändå inte riktigt vad det är du menar....
Tjejen: Med 70%.
Jag: Jaha, är det mörk choklad du menar?
Tjejen: Ja, med salt.

Så söt. Gissningslekar är ju rätt kul ändå. Kunde varit värre. Som på morgonen. Jävla idiotalkis som kom in som inte alls får vara inne hos oss pga saker han gjort tidigare, så jag hänvisade honom till utgången. Han blev förbannad och började skrika. Jag tog upp telefonen och ringde polisen men då gick han så jag la på innan de hann svara. Sen kom han tillbaka några minuter senare och hytte med fingret, helt illröd i ansiktet och ställer sig vid ingången till kassan och skriker. Jag trodde han skulle komma in och slå mig, så jag hade fingrarna på larmet och är ungefär en halv hundradel från att trycka när han går sin väg igen. Fan va skakis jag blev.

åh, känner mig som någon slagit till mig med ett basebollträ i bakhuvudet. Vill bara sova för natten nu, trots att jag precis sovit i typ fyra timmar... som skulle vara en kort powernap.

Tror jag ska ta mig ett bad nu. Göra en bodyscrub och lite sånt där som är bra att göra innan man reser utomlands och inte vill tappa all färg på en gång när man väl kommit hem igen. Kram & puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0