men denna dag kan vi spola över.

god morgon lövers!

Fy vilken dag alltså. Jag känner mig helt förstörd. För det första så har jag sovit i någon konstig ställning hela natten så jag har ont i halva kroppen och nacken är stel som en planka. Sen har jag tydligen gått och blivit förkyld under natten med. Det är ju verkligen inte okej.

Nåväl. Man får väl vara glad för det lilla..

öh, det lilla.. ja. Ja! Jag ser fram emot onsdag. :D Och det är ju inte det lilla egentligen. :)

Ni fattar inte alls. Eller så gör ni det och jag är inte så hemlig som jag tror. ;P


Jag när jag var liten. Dålig bild för jag tog kort på kortet. :P Jag är inte så fancy så jag äger en scanner.

Hittade en massa kort igår, tänkte lägga upp några här om ni är intresserade. Puss så länge! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0