tacksi papsi

Pappa var här förut och satte upp den där hyllan som han-var-här-och-satte-upp-en-gång-för-hundra-år-sedan-men-som-inte-höll-sig-uppe-av-sig-själv-så-fick-ställa-en-låda-under-hyllan-för-den-skulle-hålla-sig-uppe-hyllan.
Ni vet?
Nu sitter den som ett smäck och jag hoppas den håller även en eventuell kattyngd. Skulle vara rätt trist om den åkte ner, för åker den ner så åker nog halva väggen med. = inte kul och ej glad hyresvärd.

Nåväl. Tack Papi för vi äntligen fick det gjort! :D
Nu ska jag bara bestämma vad jag ska ha där uppe. Sådär ska det nog inte se ut senare. :P (hahaha, klumpe-tv)

Pappa bjöd på kinamat med. Det var ruskigt gott så jag är mätt och belåten. Tack för allt papi! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0