ett liiiitet problem.

yo!

Har varit på stan en sväng med lite vänner. Vi bestämde att vi skulle gå på after work. Lite kul eftersom jag inte ens har jobbat idag. Men after work utan jobb innan gick ju alldeles utmärkt. Först var vi på Stallyktan. Tog en öl och åt en liten buffé. Sedan drog vi till Liquid men där blev det bara vatten för min del. Chefen skickade nämligen sms och frågade om jag kunde byta pass imorgon, så jag jobbar morgonpass istället för mellanpass. Det kunde jag ju. :) Lite trist eftersom de andra skulle dra vidare och det faktiskt hade varit himla kul att följa med. Men det kommer fler chanser.

Jag berättade lite om mina lördagsbravader för vännerna och de skrattade gott åt min lilla tabbe jag gjorde. Tror inte jag berättat om det här. Men jag råkade skicka sms till liiiite fel person i lördags. Skulle skicka till Michelle; "omg, nu sitter jag i hans bil!" men råkade skicka till killen det handlade om. Liiiiiite pinsamt. Han bara skrattade och sa; Nehe? Det visste jag ju inte redan. Skickade lite fel eller? " ;P Bra där liksom!

Hur som haver.


Funderar på om man ska ta och sova. Inte för att jag är speciellt trött utan för att jag inte har något att göra. Lite smått uttråkad är jag nu faktiskt.
Undrar om färgen torkat på mina möbler förresten. Kanske kan bära in möblerna hit igen så man ääääntligen kan börja få lite ordning här hemma igen. Maybe.
Det var lite kul faktiskt. Jag har ju målat alla mina möbler i köket, där det inte är sådär jättemycket plats. Men så nu när jag skulle måla min tv-möbel så fick jag för mig att jag skulle ställa upp den på mitt köksbord. (Liksom för att den inte skulle ta upp halva rummet och för att jag skulle komma åt enklare när jag målade. ) Jodå. Den här pjäsen är tung, vill jag bara tillägga. Bökade som sjutton för att få den från vardagsrummet till köket men sen när jag skulle få upp den till köksbordet så, ja jag vette sjutton alltså. Jag byggde typ en ramp av stolarna och lyckades skjuta upp den bit för bit. Efter mycket stånkande så var möblen äntligen uppe men då kom jag på att jag inte kollat så köksbordet var tillräckligt stort. Som tur var så var den det. Och nu står den där uppe, med tre millimeter till godo åt varje håll och torkar. Nästa problem blir hur jag ska få ner den därifrån.

Fan, nu slog det mig att jag ju måste få ner den därifrån med. Hur ska jag få ner den?!?!?! :|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0