vykort från Cypern.


(klicka på bilden för stort format)

Det här är nog det roligaste vykortet jag fått någonsin. Jag hittade det idag när jag letade efter kort att sätta in i ramarna.

Det står:

"Hej tjejen!
Skulle bara säga HEJ!
Och tack för att du
(dödar) tar hand om
fiskarna. =P. hehe. Saknar dej!
men är hemma om 16 dar. =D
Vi ska till stranden ni badade vid
(när ni var här) imorrn. Jeej. Ska
snart duscha sen ska vi iväg och
äta. Sen ska jag och Jim ut och
kalasa. :D Jag fyller snart. 21 juli.
PARTY. Köpte paket te dej idag.
Finfint. =P måste traska vidare.
Hälsa alla, ifrån oss alla.

Saknar dej!
Puss & kram
Michelle

PS: begravningen av Pitt äger rum
i stillhet den 28 juli. Närmast sörjande. Ds"


Sen glömde tydligen damen bort min adress men hon löste det finfint ändå:

Sandra Nilsson Niltonen
Kapellg ? (vilket nr var det nu då?)
69431 Hallsberg
Sweden.


Sen står det något mer där nere till höger men det lyckas jag inte tyda och orkar inte springa och hämta kortet.

Men kanske står det:

Gumman 47° i solen är det idag,
37° i skuggan. avis? inte? okej

ps: Leer no hard feelings. Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0