110511 - Dagens:

-Humör: Riktigt jävla glad och harmonisk.
-Borde: Ringt mitt försäkringsbolag.
-Klädsel: Just nu täcke. :P Innan det fina klänningen och innan det jobbkläder.
-Smink: Inget allsjust nu men innan dess vardagssminket.
-Frisyr: Blött.
-Planer: Sova och sen stiga upp 04 för att jobba.
-Låt: Kenta - Just idag är jag stark.
-Vill ha: En grym bikinikropp.
-Sjuka: Ingen alls. Bara magen men det har ju blivit vardag numer.
-Beroende: Vatten.
-Saknad: Bara P. Massor.
-Godis: Påskskum.
-Attityd: Just idag känner jag mig så jävla stark.
-Fundering: Å, kan inte Figaro ligga på min mage jämt och sova. Kan det bli mysigare?
-Citat: "Mjau"?
-Roliga: Att cheferna skulle på semester till fjärran land idag och jag och min kollega skulle få massor med ansvar. Eller, typ allt ansvar.
-Tråkiga: Att chefterna inte kom iväg. Men vi får ändå ansvaret eftersom ingen av dom ska jobba något. (det jag nämde sist är ju dock megakul!)
-Person: Fina P som jag saknar såååå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0