fredag 13 april 2011

God morgon solstrålar!

Idag blev jag väckt av att de ringde mig från jobbet. Det känns lite coolt att de ringer mig och frågar om saker som de inte vet. Faktiskt. Ett steg i rätt riktning liksom.

Det är ju fredag idag med. Den här veckan har gått så rackarns fort. Någon som håller med? Det var ju nyss söndag liksom. Ska jobba ikväll så det blir ingen festkväll för mig. Jag tar det imorgon istället..Och då kanske världens finaste Bara P kommer också. Gissa om jag är glad? :D Svävar på små moln där jag går. ;P

Nåväl, jag ska ta och äta lite lunch nu. Vi hörs senare! Pussis.
Jag idag, utan smink och allt. Kanske ska ta och borsta mitt hår. Ser ut att behövas. Haha

Kommentarer
Postat av: Ida

Är du medveten om att vi är inne i maj nu?

2011-05-14 @ 09:35:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0