baraförattjagärsåjävlamegasuperduperasgrym.


Dra mig baklänges på en tallkotte vad det blåser ute! Jag har fönstret står på glänt och det viner (visst heter det så?) så det står härliga till. Nu började det regna också. Hoppas det hinner gå över tills klockan nollfem när jag går till jobbet. Annars jävlar ska någon få onda ögat. Moder Jord better passa sig tomorrow morning!

Jag har faktiskt varit megasuperdupereffektiv idag. Har fått massa saker gjort. För det första så fick jag en megalång sovmorgon. Asnajs! Sen läste jag bloggar och bloggade själv, till och med. Bra gjort! Jag började städa lite, lite blev mycket  o c h   v i p s   s t o d    j a g   d ä r   o c h   d i s k a d e . Megabra gjort!  J a g   b e h ö v d e   l i k s o m      i n t e   e n s   m u t a   m i g   s j ä l v .  Otroligt! Sen kom pappa. Precis när jag hade diskat klart. Timing or what? Och så kom farmor och farfar förbi. De tre hade med sig två resväskor som jag fick välja mellan. Hade jag gått efter färg så hade jag tagit farmors eftersom den var röd, men nu gick jag istället efter vikt så då fick det bli pappas. Den var också fin men hade nog gjort sig finare som röd den också. Eller rosa. Haha, pappa med en rosa resväska. För kul alltså.
Som jag skrev i ett inlägg för ett tag sedan så hade jag ställt ut massa saker i trappuppgången som jag inte längre skulle ha kvar. De sakerna åkte vi nu med till Myrorna. Tre hela banankartonger. När vi ändå var ute och åkte så drog vi till Marieberg där jag köpta kattsand och fick storhandla på Willys. Och jag har betalat alla räkningar. Och Maltaresan är helt betald nu. Ja jävlar vad saker jag fått gjort idag. Imorgon ska jag betala soffan till chefen och gå till optikern. När det är gjort har jag nog inga mer "måsten" på ett tag.
Eller jo, förresten. Måste boka tandläkartid (har inte varit där på en eeeeevighet) och tvätta. Och lära mig diska lite oftare. Och träffa P. Fast det är faktiskt ett måste jag gör med ett leende.
Sov gott nu alla fina gullisar! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0