vem är gryyyym? Jo SAAANDRAAA!

Halloj! Är alla ute och festar idag eller? Jag har varit så jäkla duktig ikväll och rensat ut en JÄVLA massa saker som inte används. Först uppe i lägenheten och sen tog jag mig ner till källaren och rensade ut massa där med.

Nu har jag ställt ut tre banankartonger i trappen plus en massa saker som står bredvid med lappen "Varsågoda att plocka!" Får se om det försvinner något. Sen får jag väl köra grejerna till Myrorna eller något.
Saker som står där ute och väntar på nya ägare nu är: glas, tallrikar, champangeglas, gardiner, diskställ, prydnadssaker, ljusstakar, skålar, nya skor, böcker, kokböcker mm, mm..
Slängde dessutom två fulla sopsäckar med saker.

Jag är ju så jävla bra! Haha
Någon som behöver något? Kanske har jag ställt ut det.. så säg till så ger jag inte bort det till någon främling.

Nu ska jag städa klart här hemma så jag känner mig nöjd. Hatar när det är så stökigt som det är nu. Och sen diska kanske. Jävla disk alltså. Tänk om man bara kunde slänga alla tallrikar och bestick jämt och sen bara köpa nytt. Ska fan börja käka på papperstallrikar med plastbestick man kan slänga. Och dricka ut plastglas. Och bara köpa hämtmat. Hey, bästa idén någonsin! Borde få en applåd alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0