Selma spa. Del 3.


Morgonen efter steg vi upp tidigt för hotellfrukost och morgonbad.

Poolområdet.


Jag och min fästman solade en sväng.


Och tog en sväng i Relax Poden.


Det blev dags för lunch och vi satte oss vid brasan i foajén och väntade. En sån vill jag ha hemma sen. :P Brasa alltså.


När lunchen var uppäten var det dags för oss att åka hem igen. Vi stannade till vid Marieberg på hemvägen och beställde ringar också. Det blir så himla bra! Vi fick ringarna skräddarsydda och nu längtar jag tills de är klara så vi båda får bära våra ringar.

Det här är en weekend jag aldrig någonsin kommer glömma.
Jag är så otroligt tacksam över att jag träffat Björn. Det går inte med ord att förklara.

Tack Björn, för du behandlar mig med all den kärlek och respekt jag förtjänar. Jag älskar dig till månen och tillbaka. ♥

Kommentarer
Postat av: TinA

Jag är glad för er bådas skull :D hoppas ringarna kommer snart! :)



svar: Aha då vet jag vilka lägenheter du menar. Hur najs som helst ju :D

2011-11-14 @ 07:02:17
URL: http://egoism.blogg.se/
Postat av: Farmor och farfar

Ett jättegrattis till Er båda. Var rädda om varandra. Det blir jättebra! Kram Farmor och Farfar

2011-11-14 @ 13:17:14
Postat av: Sara

Grattis igen:) Jättekul att ni är förlovade;)

Det var en mysig weekend ni hade.



Det kommer nog bli en kanonfin lägenhet det där;)

2011-11-15 @ 18:27:42
URL: http://irlandskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0