bäst dag.

Typ den bästa dagen tror jag. Först ringer min chef och säger att hon fixar ett nytt anställningsavtal från och med igår vilket betyder att jag nu är tillsvidareanställd. :D Så grymt!

För att fira(?) eller bara för att jag så hemsk gärna ville ha en så körde bejbi mig till Net on net så jag äääääntligen fick köpa mig min såååå efterlängtade bebis.

Jag sa faktiskt: Aaaaah!!! Jag ska köpa mig en liten bebis!

Det är alltså inte en riktig bebis utan en systemkamera. Men för mig är det en liten bebis. Jag är så jävla nöjd. Batteriet sitter på laddning men när jag kommer hem från jobbet inatt så kommer nog Björnen go bananas på mig. Han kommer nämligen få agera fotoobjekt. :D


Det här är alltså min bebis. Efter mycket läsande och jämföranden så valde jag denna. Den tyckte jag verkade passa  mig bäst. En av de saker som är bäst med den är att den har en utfällningsbar display så man enkelt kan ta kort på sig själv. Vilket ju är kanoners, eftersom jag älskar att ta kort på mig själv. ;P

Åh, nu måste jag ju få tillfälle att fota något kul! På söndag får jag bege mig ut i vildmarken (läs Karlaparken) och leta höstlöv eller något.
Imorgon ska jag till Liseberg och jag tror inte det är så bra om jag tar med mig den dit. Även om jag gärna vill, haha.

Nåväl, nu måste jag dra mig mot jobbet. Puss & kram!

Kommentarer
Postat av: TinA

Åh grattis x 2! :D och kul att du ska till Liseberg. Hoppas du vinner något och åker AtmosFear! :D

2011-09-02 @ 17:28:53
URL: http://egoism.blogg.se/
Postat av: Sara

Grattis Sandra, jättekul att du fått tillsvidare;)

Håller med TinA om att du får lycka till med Liseberg.. vinn inte Toblerone.. då kan vi byteshandla..(börjar tröttna på den:P)



Och grattis till din nya bebis:D sÅÅÅ fin!



Svar: Alltså cykeldäcket fick punka.. men igår erkände Henke att det var han som måste ha tagit i för hårt när han la in slangen och råkat punkterat den, nu är det fixad och tål vad som helst;)

Det är ett punkteringsfritt däck från biltema, kostar 99 kr styck, slangen som är självifyllande vid eventuell punktering kostar 49 kr styck. För nästan 300 spänn lär du aldrig mer få punktering;)

2011-09-03 @ 12:11:06
URL: http://irlandskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0